2010. november 24., szerda

Régiből valami újat

Mivel napi 3 alkalommal valami gyümölcsöt, pépet főzeléket eszik a kishölgy így a partedlik eléggé be vannak fogva, és sosincs belőlük elég , pedig van 8 is belőlük.
Így gondoltam eggyet tegnap délután és egy régi kéztörlőt kinéztem magamnak.Kettévágtam , a nyakánál beszegtem. Jó széles lett, takarja a vállát is. Olyan mint egy fodrász kendő miniatűr változata.
De kell is , mert Lilike állandóan nézelődik, és a maszatos arcát állandóan belekeni a vállába.
Az egyik megkötős lett, a másik tépőzáras.
Ma le is teszteltem mindkettőt. A tépőzáras jobban tetszik, úgyhogy a megkötőst majd átalakítom tépőzárassá.








(Ezen az utolsó képen már maszatosan vannak fényképezve, elfelejtettem kipróbálás előtt fényképezni. :-))))


És itt van Lilike utolsó alkalommal ebben a helyes bundarugdalózóban. Ugyanis olyan kis hosszú, hogy már ki is nőtte a 6 hónapos megjelölésű rucikat, pedig még nincs is hat hós.
Sajnálom ezt a bundás valamit, szerettem benne. :-(

2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Amint az előző megjegyzésedben láttuk, lesz neki másik helyes kis rózsaszín holmija! ;o)
Had nőjjön csak! :o)
A partedlik meg nagyon jók lettek.

H. Mária írta...

Nagyon aranyos baba. :)