2012. május 17., csütörtök

A lányoknak könnyebb

ajándékot venni.
Valami kis nőcis ruha, vagy apróság, ékszer.......stb, stb.
A lányomat, vagy keresztlányomat , Vivit olyan könnyen meg lehet lepni valamivel. Végső esetben én készítek valamit (is) nekik. Vivi azt is mindig imádja (olyan mint én :-))

Na de a keresztfiamat mivel is lepjem meg??? Ez örök dilemma.
Neki indulok valami ruhafélét vadászni. Az első boltokban semmi tetszetős nem akad, még a turkálókban sincs semmi egyedi. Vagy inkább semmi egy 8 éves fiúnak.
 (Tényleg lányoknak van ezer meg egy féle cucc a turiban, ezzel szemben fiúknak szinte semmi. Ők úgy széthordják, hogy nem kerül be turiba semmi fiús egy bizonyos kor után?? )
Ékszer nem játszik be nála.
A kis apróság meg valami játékot jelent nála. Na általában itt kötök ki én is.
Na de míg a neki megfelelő játékot kiválasztom. Hűűűű az se egyszerű.

Jól össze kell, hogy kapjam magam,hogy valami frappánsat adjak (szokás szerint, már elvárás ez felém) mert vészesen közeledik a keresztfiam szülinapja.

2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Fiús mintás párna, takaró?
Mesekönyv?
Bármi a kedvenc mesehősével (Verdák, Pókember, stb., kérdezd meg anyukát), lehet az bögre, baseball-sapka, tányéralátét, labda, matricák...

Vica írta...

Hm ezek már mind megvannak.
Anyuka súgott tippet, valami játék. A nevét 2 mp-nél tovább nem tudtam megjegyezni. Meg azt se tudom mi fán terem, úgyhogy most kreatívan megoldom, tesóm megveszi, én odaadom. ?:-)