2012. június 20., szerda

Már várom, hogy megőszüljek.

Teljesen beszippantott a kertem meg az egyéb dolgok. De azért tegnap szakítottam egy kis időt a pihenő időmben (Lili délelőtti alvás idejében, ekkor tudok ilyeneket csinálni, mert a kis tornádó ilyenkor nem működik) a teljesen lenőtt hajam befestésére.
Gyakorlatilag 15 éves koromtól kezdve festem a hajam. Mert csak.
Voltam már mindenféle színű, de mostanában néhány év vöröses szőke után mahagóninál kötöttem ki. Na gondoltam itt az ideje bebarnulni egy kicsit. Tegnap abszolváltam is . Hááát, így a mahagóni után nem teljesen jött össze. Frankó csoki barna lettem vöröses árnyalatban. Méz barna helyett. Na majd a következő remélem jobban sikerül.
Bár szőke szeretnék lenni igazándiból, jól is áll. Tapasztalatból tudom, hogy jól megy fehér bőrömhöz, meg a  zöld szememhez. Mint egy született szőke.
De sajna az nem nagyon jön be, hogy kb 1 év után a hosszú hajamból rövidet, és egyre rövidebbet kell csinálni, mert annyira nem bírja a hajam a szőkítést.

De tegnap festés előtt , mikor nézegettem a még ősz hajszálaimat, az jutott eszembe, hogy ha teljesen ősz leszek, akkor a fehér hajamat sokkal könnyebben betudom szőkíteni. A kb 20-30 ősz hajszálamat elnézve még vagy 20 évet várnom kell a szőkülésre. Már alig várom a hosszú szőke hajamat. :-))))))))9

2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Aztán majd erre a bejegyzésre mutogatunk neked 20 év múlva, mikor visszaforgatnád az időt! :o)

Vica írta...

Úgy legyen. Bár nem hiszem, mert minden kornak megvan a maga szépsége. :-)