2013. június 28., péntek

Refashion: Pulcsiból párna

Szert tettem egy ruhamentőhelyről ( turiból :-))) egy frankó pókemberes felsőre potom pénzért.
Kis bibivel: hipó foltos az ujja.
Először, arra gondoltam, hogy levágom pólónak : a keresztfiam hadd  örüljön .
 De aztán úgy gondoltam ha párna lesz belőle , az öröme még nagyobb lesz . (a régebben tőlem kapott párnák már erősen kezdenek leamortizálódni, de azért még mindig az ágya dísze, büszkén szokta mondani, hogy tőlem kapta. ) (  ezért éri meg varrni. :-))))

Egyszerű kivitelezés: hónalj alatt levágtam a pulcsit. A címkét kioperáltam az anyagból ,majd jó lesz foltnak.
Mivel a címke nehezen adta magát, kis lyuk keletkezett a helyén, így azt is kivágtam.
Varrtam bele zippzárt , jó nagyot, hogy könnyen tudja mosni- cserélni a huzatot.
Készítettem egy párna belsőt, jól megtömtem, bevarrtam, majd a huzatba tömtem. Kész is.
Majdhogynem több idő volt begépelni, mint elkészíteni.
Kezdő varrók is bátran készíthetik.: olcsó de nagy örömet okozó, gyors ajándék.






4 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Nagyon tuti lett a párna, jó, hogy elég messze laksz, középső keresztlányom biztos lenyúlná! ;o)

Vica írta...

:-)))
Nem hiszem, hogy a keresztfiam engedné. :-))

Belli írta...

Remek!!!:)

Vica írta...

Köszi!