2010. február 24., szerda

A mai sütögetés eredménye



Ma sikerült magasabb kenyeret is sütnöm, a párom örömére. :-)
Mivel még sose próbáltam zsemlét sütni, pedig nagyon szeretjük (csak nehéz igazán finom zsemlét találni a boltokban, amit nem aranyáron mérnek), úgyhogy ma jött el a napja, hogy ezt is kipróbáljam.
Egy kis kenyértésztát kivettem a többiből és zsemleként sütöttem meg. A formázását egy gasztro bogban láttam (talán Limaránál vagy Edo-nál, már nem is emlékszem)

Elég jól sikerültek, de az látszik, hogy baj van az arányérzékemmel, mivel nem nagyon sikerült egyforma nagyságot eltalálnom. Valamint a sütőm nem süt egyformán, a hátsó zsemlék egész világosak maradtak, hogyhogy???? A kenyéren nem is látszik, mindenhol egyforma színű.



A pocaklakómnak elkezdtem a héten az ágynemű garnitúráját készíteni, aminek az első darabja, ez az akármi tartó lesz. Különböző méretű zsebekkel, a különböző dolgoknak.




Itt pedig az új párnahuzatokból látható 3 (még csak ennyi van készen, a többi kiszabva a sorsára vár), amiket gyártottam a régen elkészített párnákra. Lakásdekoráció frissítésképpen.
Az eleje 2 anyagból készült, a zöld keretképpen fogja körbe a narancssárgát, a hátulja rózsaszín (ebből volt itthon nagyobb mennyiségben), és két kisebb, egymással ellentétesen fekvő zipzárral záródik.

Nincsenek megjegyzések: