2010. március 8., hétfő

Filc apróságok, és egy újrahasznosítás

A felső képen szereplő táska már vagy két éve készült. Szerettem nagyon annak idején. De már vagy egy éve nem hordtam, közben másik táskába szerettem bele. :-)
Mostanában a kezembe került, és újból megtetszett. Csak egy baj volt vele, a díszítése már nem volt olyan tetszetős. Ezért gyorsan kitaláltam mit kellene vele kezdeni, és a gondolatot tett követte múlt pénteken este: kicseréltem a díszítő szalagokat, és leszedtem a (már most nem tetsző) gyöngy díszítést. Az alsó képen van az átalakulás.
Ezzel a kissé dekadens csipke szerű szalaggal díszítettem, és ebből a szalagból készítettem virágot, amit a zsebekre varrtam. Szombaton már le is teszteltem: hordható. :-)



A kis állatkák a pocaklakómnak készültek. Úgy gondoltam felvarrom őket egy szalagra, és a kiságyára fogom felrögzíteni valahogy vízszintesen, hogy tudja majd nézegetni. Ha nagyobbacska lesz : majd leszedem a szalagról, és akkor játszhat vele tovább.

href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjBsAvz0MPSQUoGuf-BNvNdJl4wxcbkhX9_RrpjE4bpZfolkmsac-4zf6hji8EBgXHTXuRIbtkbtfhSg1tdPQmVR2o1o3pbJgf9GUFCLoEodhT7n1bQDn1r7cu53tTmI_Opl1gLENhzoTA/s1600-h/DSCI0014.JPG">

A kis kosárkában húsvét váró apróságok vannak. :-)

Nincsenek megjegyzések: