2010. március 27., szombat

A heti termés

nem valami sok. :-)
Tegnap sütögetős kedvemben voltam, így született ez az isteni finom rakott krumpli, ami remélem, mivel hatalmas adag, kitart vasárnapig.




Valamint ez a nagy tepsi cseresznyés - diós tészta, amiből kapásból kettő tepsivel is sütöttem. Eredetileg egy meggyes muffin receptje, amit a netről szedtem, de át is alakítottam tepsis formájúvá, így sokkal finomabb lett. Szerintem. :-))
De sajna a még mindig kísérletezős kedvemnek köszönhető, hogy most egy kicsit laposabb lett a tészta: túl sok diót tettem bele. Bár ez csak a kinézetén ront, az ízén mindenféleképpen javít.


Kreatív vonalon se tudok nagyon sokat felmutatni. Bár most nem valami haladós dologgal kísérletezgetek.
A pocaklakómnak készítek fali képet hímezve. Nem tudom mennyire felismerhető: egy békakirály lesz a félig kész mű, bár még most egy bazi nagy tojásnak is elmenne, aminek lába nőtt.



Ez a takaró a férjemnak készül : tavaszi vagy inkább nyári takaró lesz. Elég egyszerű: méterben kapható polár anyagot vettem, és pelenkaöltéssel szegem körbe. Valamiféle hal mintát ( szeret horgászni a párom) szeretnék a takaró sarkaiba, hímezni vagy applikálni, még nem döntöttem el. Ez se egy haladós dolog, főleg, hogy ezt tévénézés közben szoktam csinálni, és mivel keveset tévézek, hát ez se sokat halad. Ezért lehet, hogy csak nyári takaró lesz belőle. :-(


Ez a következő tervem ( még csak papíron) : ez is egy falikép lesz a pocaklakónak, egy tündérke. Hááát nem a rajz tudásomról vagyok híres, az már biztos.
:-))

Nincsenek megjegyzések: