2011. január 7., péntek

Egy kis átalakítás

Egy már megunt felsőmet alakítottam át derékmelegítővé és kisnadrággá.
Mikor állapotos voltam , akkor nagyon szerettem a bandázst(kismamáknak való derékmelegítőt).
És érdekes módon azóta fázós is a derekam, ezért gondoltam, hogy készítek magamnak egy derékmelegítőt. Végül is nem csak terhesek hordhatják. :-)
A válla alatt levágtam a felsőt, és egyszerűen beszűkítettem-leszegtem: ebből lett a derékmelegítő .
Az ujjaiból lett a kisnadrág. Éppen kifutotta belőle. Ugyanaz a szabásminta, mint a polár naciknál. Annyi különbséggel, hogy a szárát is behúztam kalapgumival. Így olyan kis törökös lett, de lagalább a sok kúszásban nem csúszik fel a lábán.



2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Na tessék, máris itt a következő naci! :o)
Csak így tovább, csak így tovább! ;o)

Vica írta...

Köszönöm!