2011. január 6., csütörtök

Nadrág varrás

Belecsaptam én is a nadrág varrásba, ez volt az egyik első újévi tennivalóm. Ugyanis 02-án megszállt az ihlet, hogy én bizony most mindent félretéve varrni fogok.
Egy kisnadrágot szétbontottam, és a Pistitől kapott polár anyaghoz hasonló vastag anyagból gyorsan ki is szabtam egy nacit.
Pillanatok alatt ment a megvarrása, mivel ezt sem kell beszegni a polárhoz hasonlóan.
Díszítettem, és felpróbáltam a kiscsajra.
Háát jól áll rajta, és biztosan jól fog állni még jövő télen is, mert egy kicsit sok ráhagyást hagytam. :-)))))

Nagyon megörültem, hogy én ilyenre is képes vagyok.
Tényleg könnyű( a táska varrások ennél sokkal macerásabbak, a kis takaró steppeléséről nem is beszélve), és a rabja is lehet lenni.

A Matula ikreknek köszönöm a biztatást, tényleg igazatok volt. :-)))

Itt van néhány fázis kép:
A mintadarab:






És itt a saját próbababán:


Ui: annyira belejöttem, hogy sorozat gyártásba fogok. :-)))))))))))))))))

2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Mondhatnánk, hogy ugye, mi megmondtuk... :o)
Nagyon csini lett!
Akkor most jöhetnek a sorozatok, aztán a kisszoknyák, főleg, hogy ilyen tündér modelled van hozzá! ;o)

Vica írta...

Ja-ja. A kisszoknyákat már fejben tervezem is. :-)