2011. szeptember 15., csütörtök

Brühühü: fodrásznál jártam

És (tudom és-el nem kezdünk mondatot, de csak azért is) fogadjatok el egy jó tanácsot:
-NE menjetek oda ahol már 3 (!!)-szor nem tudtak tetszetős frizurát csinálni ( neked tetszetős, nem a fodrásznak ).
És mindezt az elmúlt 2 évben.Igen összesen ennyiszer voltam 2 év alatt fodrásznál. Na jó , minden akció után vártam fél évet, míg szépen megnőtt a hajam, és már a frufrumat is levágtam egyszer, de már az is megnőtt.
-Ne menjetek oda, ahol újságból kell mutogatni, hogy mit szeretnél, pláne ha már 10000szer elmondtad, hogy azt az újságot nem fogod a kezedbe. De akkor is újságból vett kép után akar neked valamit csinálni.
-Ne menjetek oda csak azért mert a melletted lévő utcában dolgozik, és kisgyerekkel is fogad, és ráadásul olcsón dolgozik. Akármilyen olcsón dolgozik akkor is ablakon kidobott pénznek fogod tekinteni, és síratni fogod az előző hajad: hogy milyen szép, milyen hosszú volt.

Okuljatok a jó tanácsomból, már ha én nem okultam így 4-re sem. :-((((((

(Ui: ez a bejegyzés már 3 hete várja a megjelenést.Hátha már nem fogok bosszankodni. Én is eddig vártam, hátha megszokom a tükörbe bele nézve a fejemet.
Nem sikerült.
Így a mai hajmosás után csak itt landol ez a bejegyzés)

1 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Kérünk fotót, és a nép hangjának el kell hinned, (ha) hogy jól áll! ;o)