2012. március 25., vasárnap

Visszatértem!

Újból itt vagyok a blog friss levegőjét szívni.
:-)
És egyből hoztam is nektek egy kis varrás ötletet.

Gondolkoztam a smokkoláson már egy ideje. Hát , inkább már jó ideje, ugyanis már tavaly óta megvan a gumis cérnám hozz, de még csak most mertem belevágni, vagyis bele varrni.

Tehát először is végy egy turkálóból megmentett szép színű férfipólót (a férjemnek nem tettszett a turizásom eredménye, így lett az enyém) és vágj bele. Pontosabban a nyakát kanyarintsd le, meg az ujjait egy kicsit.



A nyakán cikk-cakk öltéssel varrj körbe a szélétől 2 centire, úgy hogy a gumis cérna az öltések között -alatt legyen, ne varrj bele a gumis cérnába mert utána nem tudod meghúzni.Miután körbe varrtad a nyakát a gumis cérnát húzd ki annyira, hogy pont megfelelően ráncoljon a póló nyaka.
Ezután a nyak és ujj rész szélét tisztázd el (egy apróbb öltésnyomú cikk-cakkal). És csodálkozz 10 perces munkád jóízű gyümölcsében. :-)


















(Azóta már tesómtól, és anyutól meg is kaptam a megrendeléseket a többi darabokra, tehát unatkozás megint kizárva) :-)

Itt egy kép Liliről is a kedvenc tevékenysége közben:

2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Ez gyorsan ment! Én is szeretem a gumicérnás szmokkolást, most aztán gyárthatsz Lilinek is kis ruhákat, felsőket, vagy szoknyákat nyárra! :o)

Vica írta...

Igen, már én is azon gondolkozok mit is csinálhatnék ezzel a nekem új technikával Lilinek.