2012. november 14., szerda

Kép nincs csak szöveg

Kreatív téren elég sok minden történik, lévén készülök a karácsonyra.
Sajna a netem sz.....kodik, ezért képet majd később csatolok.

Teljesen rákaptam a gyöngyözésre megint. Készült már néhány dolog ismét.
De a legnagyobb szerelem per pillanat a fa gyöngy. Kaptam egy rakat nagy szemű fagyöngyöt. Karkötőket gyártok belőlük, ráadásul tök egyszerű, mert csak simán fűzni kell.

Lili is segít. Nem is gondoltam volna, hogy egy bőrszíj vastagságú fonalra fel tud fűzni egy 5mm széles lyukú gyöngyöt.
Pláne egy egész karkötőre valót, meg egy félre, mert az elsőt közösen csináltuk. Így lett neki is két nagy karkötője. Olyan kis roma csajos lett így. :-)

Hihetetlen ügyes a kéz motorikus mozgása. Én meg tökre büszke vagyok rá.: Napi büszke anya rovatunkat hallották.

Varrás téren is van fejlemény, bár erről nem is teszek fel képet, mert 2 kabát , 3 pulcsi zippzár csere ezt nem indokolja . De azért én megveregetem a vállam mert , kézzel varrtam mindet, lévén, hogy a gépem ilyen vastag dolgokat csak hullámozva visz, vagy inkább sehogy.

Meg sokat ollózgatok is, már egy kupac 15x15 cm kocka gyűlt össze.

1 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Ó, ez igen!
Termelékenységből kiváló!
Bár büszke anya rovatban nem is értem, miért nem gondoltad, hogy tud fűzni? Ha varrni tud, meg szabni... ;o)