2013. augusztus 6., kedd

Kínai puffancs

Ettem már többször  kedvenc kínai büfémben helyes kis zöldséges puffancsokat. Különleges ízvilággal, sok zöldséggel tojással-zsemlemorzsával.
Én is szoktam puffancsot készíteni, de csak ha marad ki massza a rántott hús vagy tök után.

Ne de most gondoltam egyet és megpróbáltam rekonstruálni a kínai ízvilágot.
Az alap 4 tojás felverve , sózva, borsozva, majoranna, petrezselyem levél szórva bele. Ízlés szerinti répa, karalábé, pattiszon párolva-kockázva,  kis sötétbarna szójaszósz, és édes chili szósz belekeverve. jó adag lenmaggal megszórva. (nekem megborult a zacskó rendesen, de én imádom a lenmagot), (szezámmagot is lehet használni).
Forró bő olajban gyorsan kisütni. Édes chili szószos joghurtos mártogatóssal fogyasztva isteni.


a massza

kisütve nem csak látványos, hanem finom is.

a joghurtos chilis mártogatós


(nekem még jobban is ízlett mint a büfés változat.)

2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Hűha!!!
Kínaiban még nem kóstoltam, de Nálad nagyon ígéretes. ;o)

Vica írta...

:-) Érdemes kipróbálnotok.