2010. április 29., csütörtök

Kicsit későn

kaptam észbe, már ami az anyák napját illeti. Annyira lefoglaltam magam a picurnak készítendő dolgokkal, hogy majdnem kicsúsztam az időből a mamámnak, és anyunak kézzel készítendő ajándékok elkészítésével. Ugyanis ez nálam hagyomány, valami kézzel készített ajándék , és virág : ez hagyományosan az anyák napi meglepetés.
Ami annyira már nem is meglepetés, hanem már szinte várt dolog a megajándékozottak részéről. Tegnap juttatta anyukám eszembe, hogy mit kap majd, mert neki a leghőbb vágya valami vászon szatyor lenne (ő is öko ilyen szempontból, inkább cipel egy -két vászon táskát, minthogy vegyen egy nejlonszatyrot). Én persze sejtelmesen vigyorogtam, hogy "majd meglátod". Közben meg járt az agyam.
Ezzel meg is adta az ötletet nekem, hogy mit készítsek: hát vászontáskát. Tegnap ki is szabtam a páromtól kapott nagy piros vászonból vagy 6-7 táskának valót (mert persze akkor már mamának is olyan kell, meg a hugom, aki szintén anyuka, ő is meg fogja kívánni, na de akkor már nekem is kellene legalább 1 belőle)
És a füleket is megvarrtam tegnap este. Ma pedig igyekszem befejezni, mert holnap délután már itt is van az anyák napja, nálunk legalábbis.

Nincsenek megjegyzések: