2010. április 19., hétfő

Újabb sikeres csere-berén vagyok túl

ezúttal Andival . Nagyon szép dolgokat készít Andi, érdemes benézni hozzá.
Gyönyörű szép festett anyagokat, meg egy rózsaszín bocimintás és egy halacskás anyagot kaptam szalagokért cserébe.

A szalagokat már feltekerve, borítékolás előtt közvetlenül jutott eszembe lefényképezni. :-)


És itt vannak az anyagok. Anyukám már az egyik zöld és kék anyagot kinézte magának. Pénztárcát szeretne magának belőlük. (Lehet valami az almában meg a fájában mert én is pont ugyanazokat az anyagokat néztem ki magamnak, szintén pénztárcának) .

A halacskásból pedig a páromnak (aki megszállott horgász, ha az ideje engedi) szeretnék készíteni egy párnát. Meglepetés lett volna, de aztán nem tudtam megállni, hogy ne mutassam meg neki a szerzeményemet. :-)) Így is tetszik neki. Már várja, mint egy gyerek, hogy mikor is lesz kész. Tehát köszönhetően a türelmetlenségemnek, kénytelen leszek minél hamarabb megvarrni a "meglepetést" .

Nincsenek megjegyzések: