2010. május 19., szerda

Ezt is

megcsináltam. Mintha valami nagy ördöngősség lenne. :-))
Íme a kész takaró-kispárna huzat:


Nem nagy was-ist-das, de nekem már igen. Nem nagyon tudok már a pocakomtól az asztal mögött megférni. :-))
Na de úgy néz ki, hogy hamarosan vége ennek az állapotnak is, ugyanis hétfő este és kedden délelőtt megjelentek a jóslófájások. Méghozzá elég keményen.
Hétfő este olyannyira elkezdődtek a méhösszehúzódások, hogy P. teljesen beparázott, hogy akor most szülünk vagy nem. Én persze nyugtattam, hogy ha nem múlik el , akkor bizony jön a Picur.
De el múltak a fájások, én pedig gyorsan összeraktam a kórházi táskámat (eddig babonából táskába nem raktam még a cuccokat, csak a szekrénybe pakoltam külön őket ).

Viszont mivel a megérzésem szerint jövő héten jön a baba, ezért szépen megbeszéltem a pocaklakóval, hogy jobb lesz neki is, ha még vár egy hetet. Nővekedjen, erősödjön még egy kicsit, meg hagyja , hogy beszerezzem a matracát, mert már csak az az egy dolog hiányzik.
Mivel tegnap délutánra abbamaradtak a jóslófájások is, és még most is egyben vagyok, azt hiszem hallgat rám, és vár még egy kicsit. :-)))

Nincsenek megjegyzések: