2010. május 14., péntek

Újabb babaholmi

lett készen.
Lassan már minden elkészülve várja a kis pincurkát. :-)
Ezúttal egy 2m 40 cm hosszú, és 20 cm széles rácsvédőt varrtam a kiságyba, hogy a fejét ne verje majd be.
Ez is aranyos mackó mintás anyagból készült, vlízzel bélelve. Lassan megtanulom kezelni a vlízt, de még mindig okoz meglepetéseket.

És menetközben jöttem rá, hogy valami oknál fogva az összes anyag, amit vettem különféle babaholmik gyártására, MIND mackó mintás. Hmmm, ez vajon mit jelenthet?
Pedig én nem is vagyok oda a macikért különösebben.
Valószinűleg csak annyi, hogy még kevésbé kedvelem a nyálas-rózsaszín barbi mintákat, a fiús minták ugye meg nem jöhetnek szóba, és mivel még én választhatok (ki tudja még meddig), maradnak a kettő közti színek, és minták, jelen esetben a mackó minták. :-)))


Nincsenek megjegyzések: