2010. május 9., vasárnap

Szerdán

megérkeztek a coolababy mosható pelenkanadrágok , amit neten rendeltem.

Ugyanis olyan sok jót hallottam a mosható pelenkákról, hogy elhatároztam , én is ilyet akarok használni, ha a picurkám megszületik.
Nagyon színesek, szépen kidolgozottak. (és itt nem a régi mosható tetra pelenkára kell gondolni ám!!)Nagyon-nagyon tetszik nekem. A párom is elismerően nyilatkozott róla (!), főleg miután megtudta, hogy én vállalom a mosási macerát, neki csak alkalmanként cserélni kell. :-))
Van belőle fiús-lányos szín: piros, rózsaszín, sárga, narancssárga, kék, zöld, és csak patentos, ill patentos-tépőzáras.
A baba 3 kg-os korától 15 kg-os koráig lehet használni, tehát gyakorlatilag míg szobatiszta nem lesz.
Majd kiderül , milyen teljesítményre képesek használat közben, és , hogy mennyire macerás a dolog mosási része.




Hát nem szuperül néznek ki????

Nincsenek megjegyzések: