2011. április 29., péntek

Ruhagondok megoldódva, avagy a vizsgán túli élet

Miután sikerült eldöntenem , hogy végül a piros szoknya szerény szürke felsővel lesz a befutó, már a vizsgámra is tudtam koncentrálni. El is döntöttem magamban, hogy úgyis esélytelen vagyok rá (erre nem adott alapot az eddig 7 sikeres vizsgám ), tehát akkor nyugodtan el is mehetek.
El is mentem.
És miután jól belehúztam a számomra 2 legrosszabb tételbe, nagy nehezen összekapartam magam, és lefeleltem.
Utána jó parában voltam az eredményhirdetésig, aztán nagy meglepetésemre kiderült, hogy sikerült, méghozzá jól. ??? :-)
Na ezt meg is ünnepeltük egy jó kis ebéddel. Szuper volt!

Azóta meg csak a lábamat lógálom. :-)
A szokásos húsvét előtti nagytakarítást sikerült húsvét után abszolválni. De azon is túl vagyok.
Utána jöhetett a kerti munka kisebbik része: a veteményezés. Bár ennek még nem vagyok a végén.
És a nagymosások, mert Lili ruháját tovább adom, ugyanis nemsokára újabb bébike érkezik a családba. A hugomnak nyárra meghozza a gólya a 3-dik babát.

A láblógázásba Lili foga egy kicsit belezavart:megérkezett a 3-4-ik foga,a felső első kettő, ezt meg a nyuszi hozta.

Imádnivaló kis fogas baba lett (persze nem sűrűn mutogatja, na meg főleg nem egy fotó erejéig). Csak a szövegelésébe zavar be egy kicsit, ugyanis nehéz úgy állandóan a száját járatni, ha közben a nyelvével simogatja az új fogait. De azért megoldja. :-) csak a csukott száján keresztül érteni nem lehet.

És a virágot is imádja, álljon itt erről egy kép bizonyságul:

Nincsenek megjegyzések: