2013. május 10., péntek

Atlétából párnahuzat

Találtam a turiban egy nagyon lepkés kis atlétát. Lilikém imádja a lepkéket, így egyből beleláttam az atlétába egy párnahuzatot.
Egyszerű volt megvalósítani, kb 10 perces munka.
- kettévágtam a hónalj alatt a felsőt
-a levágott szélt összevarrtam, nem is tisztáztam el, mert ez a pamut póló anyag nem foszlik
-a gyárilag beszegett aljba varrtam egy zippzárt
-belehúztam a párnát

-odahelyeztem az ágyára, ha hazaérünk az oviból egyből szemet szúrjon neki
-besöpörtem a puszikat-öleléseket érte.

:-)





7 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Éljenek a turkálók, mondom én! :o)
Meg az ügyes anyukák! (mondja Lili, gondolom) :o)

Ditti írta...

Nagyon aranyos lett! :)

Vica írta...

Köszönöm!

Zsimama írta...

Nagyon jó ötlet! Éljen az újra hasznosítás! (Belli blogján keresztül találtam Rád. Máskor is benézek, mert tetszik amit látok.)

Vica írta...

Zsimama: Várlak szeretettel!

Belli írta...

Nagyszerű ötlet!Aranyos párnát készítettél:)

Vica írta...

Köszi.