2013. május 4., szombat

Kikopott farmernadrág recycling


 Egy nadrág több élete:

Elég erős a combom, vagy hogy is mondjam, minek következtében a farmerok sem bírják sokáig,a combtőnél jól kikopnak. Na akkor sűrű cikk-cakk öltéssel ráerősítek, így egy darabig bírja még, lesz belőle itthoni vagy kertészkedős nadrág, de miután így is kikopnak egy idő után, marad a kuka. Vagy inkább a szekrény mélye, mert ugye jó lesz az még valamire.

De most végre valamire felhasználom. Az én férjem, ugyanis megajándékozott egy darab mintás anyaggal, amibe egyből beleláttam egy szoknyát. De én nem igazán vagyok a túl feltűnő szoknya híve, mármint saját részre. (minek erősítsem azt ami amúgy is jelen van erősen?)
De valamivel kombinálva biztos jó lenne, a kevéske farmer anyag készletemet nem akarván kísérletezésre pocsékolni, egy nadrág feláldozva a szekrény mélyén való búukálását segített ki gondomból.




A kiindulópont


fenékvonalban, a zippzár alatt levágva. ( nagyon mini szoknyának épp elmenne, már ha hordanék ilyet)

egy darab anyag leválasztva a többitől


 
szimplán összevarrva a két anyag, cikk-cakkal eltisztázva.









Egyre kell még vigyázni, az ülep résznél és elöl a zippzár alatt miután levágtuk a szárat, lesz egy kis kiálló rész , na azt be kell egyenesbe igazítani varrás közben, különben hullámos lesz a hozzávarrt anyag, és így maga a szoknya is.

Lett egy nagyon dögös darabom. Imádom. :-)))

Jó sokat hordom is. Így biztos lesz még ilyen projektem.

És még ott van a szára is. Rengeteg jó puha , beavatott farmeranyaggal......................

5 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Nagyon jó lett, csak így tovább! Hadd fogyjanak azok a farmerek! Ha már jó puhák, Lili is kaphat belőlük.
Egyébként nem vagy egyedül a jellegzetes kopási szisztémával, sem a javításával, és a harmadik fázisú, valamire jó lesz tárolással sem! :o)

a Matula ikrek írta...

Másik iker:
Micsoda férj!!! :o)

Vica írta...

Tervek már vannak.
köszi!
:-)

Ditti írta...

Kedves Vica,

nagyon ügyes vagy, kicsit kalandoztam a blogodon. Sok mindenben hasonlítunk, nekünk is óriási kertünk van, én is főzök be mindenfélét tavasztól-őszig, kicsit régen mi is vágtunk disznókat (nekem is majd leszakadt a hátam, a takarítást meg ne is mondd), és én is kreatív, sütni-főzni szerető nő vagyok, így gondoltam, itt a helyem, és feliratkoztam a követőid közé. :)

Vica írta...

üdv itt Ditti.
Szeretettel várom a véleményedet a téged érdeklő témáknál.
(én is elbóklásztam nálad, tényleg sok mindenben hasonlítunk.)