2013. május 23., csütörtök

Raklapból kerti bútort

is lehet készíteni.
Már annyira bele lendültünk, hogy egy ülős sarkot készítettünk.
Na jó én az ötletgazda vagyok, meg a segédmunkás, a fő kivitelező a férjem volt. Hála az egyhetes szabadságának, jó sok mindent tudtunk kivitelezni. ( Hmm ez is szerelemből készített dolog??)

Két pad, egy kis asztal, meg egy még kisebb asztalka, vagy hokedli.
Mivel az asztalkákat szegeltük, nem facsavarral fúrtuk össze, így egy kicsit több merevítést raktunk beléjük. (Kevés facsavar volt itthon)


 Segítségünk is volt.

 A férjem szerint olyan romkocsmai hangulatot áraszt ez a sarok. Hááát nekem mindenesetre tetszik. :-)

 Mondjuk szerintem több borsó szemezést, zöldség pucolást fog látni, mint sört-bort-pálinkát.

És még ebédelni is remekül lehet, főleg ha megvárjuk, míg a diófa árnyékot vet rá.
 És remekül lehet bújócskázni  is benne.
Folytatása még várható.

5 megjegyzés:

Ditti írta...

Nagyon ügyesek vagytok! Nagyon klassz lett! :)

Vica írta...

Köszi!

a Matula ikrek írta...

Már a padnál gondoltam rá, hogy oda egy pad nem lesz elég... :o)

Belli írta...

A raklapból készült dolgok nagyon-nagyon tetszenek!!!!!Ügyesek vagytok:)

Vica írta...

Köszi!